torstai 23. lokakuuta 2008

Tornado

Eilen nähtiin tornado parveekkeelta. Siitä varoitettiin illalla (kaikki televisio-ohjelmat keskeytetään ja ukkeli tulee ruutuun kertomaan säästä). Tänne asti tuli vain ukkonen ja kova sade. Siihen aikaan tosin olin kuntosalilla ja istumassa jokseenkin surkeassa, löylyttömässä saunassa.


Lounaalle pyysin conciergeä tilaamaan mulle taksin Galleriaan. Mitäköhän meidän talonmiesnainen sanoisi, jos pyytäisin sitä tilaamaan mulle taksin, haha. Menin T:n kanssa meksikolaisravintolaan, ja sitten oli pakko pyöriä Gallerian ostoskeskuksessa ja ostosalueella kolme tuntia, että pääsen kyydissä takaisin kotiin. Ensin kävin DSW:n kenkäkaupassa, mutten ostanut VIELÄ mitään... Siellä on metrin korkuisia hyllyjä riveissä useita kymmeniä, ja sitten kävellään niitä rivien käytäviä pitkin ja jokaisen hyllyn päällä on aina kenkä, ja oikeat koot löytyvät laatikoista hyllyjen alapuolelta. Äärimmäisen selkeää ja helppoa. Meinaan ostaa sieltä ainakin parit saappaat. Sen jälkeen vietin pari hetkeä Old Navyssä (kauheita lumppuja) ja Barnes ja Nobles - kirjakaupassa ja sitten kiersin The Galleria - ostoskeskuksen, jossa on kaikki merkkiliikkeet, joiden vaatteista en edes unelmoi (toisaalta ne näyttää kaikki samanlaisille hirveille lumpuille varustettuna meikäläisen kuukausipalkkahintalapulla)... En ostanut mitään. Suuntasin viimeiseksi tuhottavaksi tunniksi takaisin kirjakauppaan, jossa huomasin miehen, joka oli seurannut mua jo jossain muualla ja öhhh.... on eri asia käydä suoraan asiaan, mutta tyyppi tuli viereiselle hyllylle katselemaan kalentereita, ja sitten oikein televisiotyyliin "Didn't I just see you in the JokukaupanNimi"... Niin mä sanoin että oujeah, varmaan, ja mietin, että whattacoincidence varsinkin, jos lähtee seuraamaan mua. Joten piilouduin sitten kyykkyyn tarkastelemaan XML-kielen kirjoja alahyllyllä, ja toivoin, että tyyppi lähtee litomaan, mutta sitten se onkin mun vieressä kysymässä mun nimeä, ja mistä mä olen, ja se sanoo kaikkeen mitä mä sanon, liian nopeasti yeah ja se pyytää mua kahville, mutta sitten sanonkin taikasanan "boyfriend" ja tsap, äijä on tiessään! Magic. Kassiin tarttui XML-kirja, ja menin sitä aloittelemaan Jambajuicesiin.... miten voi olla vaikeaa.... Jambajuicesissa ei myydä mehuja vaan pirtelöitä ja kaikkien niiden eri pirtelöiden lisäksi on tietenkin kolme eri kokoa (tietenkin), mutta aina se isomman koon saan juuri tänään maksamalla vain 40 senttiä lisää, ja sitten, kun luulet jo selvinneesi pirtelön ostamisesta kunnialla, niin siihen saa free boostin, ja mieti siinä sitten, että haluatko energyä vai kalsiumia, ja juuri kun luulet sanoneesi kalsium, niin kassa kysyy uudelleen, että mitä sä otat, ja don't you want a free boost ja sitten mä sanon, että aivan sama, en ota free boostia, kun just sen tilasin... Sitten se kysyy vielä nimeä ja sanon ja spellaan nimen, ja huh...

Jep. Ehkä selviän, tästäkin päivästä. Paistaakohan aurinko tänään, on luvattu viileämpää....

0 kyttääjää:

Lähetä kommentti