tiistai 14. heinäkuuta 2009

Halpoja lentoja netistä

Tässä on listaa nettimatkatoimistoista, joista saa halvimmat lennot:

Suomen Matkatoimisto. Halvimmat ja olen käyttänyt paljon. Joka kerta olen melkein joutunut muuttamaan lentoja, ja se on onnistunut soittamalla asiakaspalveluun todella vaivattomasti (olen tietenkin maksanut jotakin ylimääräistä, mutten mitään suurempia). Suomen matkatoimiston hintoihin lisätään vielä 10 euroa käsittelykuluja, joka ei näy lentojen hinnoissa hakutoimintoa käytettäessä.

Supersaver. Tämä on uusi rakkauteni. Lentojen hinta kokonaisuudessaan näkyy heti. Hakutoiminnot ovat todella vaivattomia.

Southwest. Tämä on suosikkini Amerikassa matkustaessa. Halvimmalla lentoja eri Amerikan kaupunkien välillä saa noin 50 €. Maksutapana toimii esim. Paypal, sillä ohjelma ei hyväksy suomalaista luottokorttia.

Blue1. Kerran olen matkustanut Blue1:lla Helsingistä Tukholmaan. Halpoja lentoja, jos varaa ajoissa, mutta tietenkin kallistuvat sitten mitä lähemmäs lähtöajankohtaa mennään.


Päivitän tätä sivua sitä mukaa, kun kokemusta tulee... Ja Kilroy Travels - vaikka se meille nuorena lanseerattiin halvimpana tapana matkustaa, ei tosiaankaan ole halpa! Kerran erehdyin nyt vielä tässä Internet-aikakaudella, ja ensinnäkin, sain odottaa PAPERILIPPUJA ihan paniikissa, että ehtivätkö ne ajoissa, ja sitten, kun olin check-in-tiskillä, niin täti sanoi, että jepulis, tätä varausta ei näy heillä missään... Oli ihan mielenkiintoista, mutta pääsin nyt kuitenkin lentelemään...

0 kyttääjää:

Lähetä kommentti